Klar

publicerat: 2011-01-05 @ 10:14:16
Efter en hel del suckar och prövning av olika sätt att packa  fick jag faktiskt klart väskan igår och den är nu helt färdig :)  Totalt var det 2par skor, 2 t-shirts, 1linne, 1kofta och 1par leggings som fick nobben av mig och nu väger väskan 22,6kg nu får jag absolut inte lägga ner något mer i den, snarare ta ur något..

Idag tänkte jag kolla igenom det som jag har tänkt att ha i handbagaget, kommer nog bli en del haha! 

5 dagar kvar nu bara! :)



Xoxo

Rebecka
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Sv, jaa, den är verkligen toppenbra, dock tycker jag ellie gouldings version är bättre :D



wiie, när är det du åker? (:

2011-01-05 @ 10:21:11
URL: http://sannasrum.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0