I'm leving tomorrow!!!

publicerat: 2011-01-09 @ 11:53:24

Från att ha varit månader är det bara timmar kvar tills jag flyttar till USA! :D

Känner mig både glad och lite nervös men mest glad..
Tror och hoppas att allt är med och har jag glömt något så får det gå för nu orkar jag inte med alla dessa väskor och allt prat om vikt. Ska bli riktigt skönt att slippa tänka på dessa väskor nu på ett bra tag!

Känns verkligen konstigt att kunna säga att jag bara har 1 dag kvar i Sverige.
Har inte gjort något speciellt idag utan mest bara kollat igenom så att jag fått med mig det mesta, packat in presenterna, pratat med familjen nuvarande au pair, känndes skönt att få prata lite med en som förstår hur man menar och känner.. :)

Ska ta och se Morden i midsumer nu, för sista gången..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0