Helt sult!

publicerat: 2011-01-18 @ 09:30:00

Var och provade kickboxning med en kompis igar och shit vad jobbigt det var!
Kan lova er alla att jag har ont bade lite har och dar idag!

Forutom att jag inte tranat pa ett tag nu sa var det ganska svart, men ar val alltid sa nar man provar nagot nytt..
Blev endel situps och pushups gjorda trots att jag "kanske" fuskade lite, men att gora 50armhavningar bara sadar nar man ser att alla andra ar klara och borjat pa nasta ovning gor en lite strssad och ja.

Ska kolla upp ett gym som ar har i narheten sa for jag se om jag fortsatter med kickboxningen eller om det blir gymmet, vill ha kollat upp bda tva innan jag bestammer mig.

Igar borjade jag mitt nya och sunda liv, bye the way
So nu ar det slut pa kakor och tartor for mig! Gardagen gick bra at grot till frukost sen blev det iof. en smorgas med penatbutter(maste ju ha provat det) sen en banan till mellis, blev ingen riktig lunch utan lite mer mellis(frukt) och sen till middag blev det pizza.. Na jag vet att det inte ar sunt men min host-family har pizza varje mandag, sa kannde att jag var tvungen att testa hur de ar har i USA, och ja de ar jockare an hemma men goda.

Nu ska jag snart borja jobba sa ska ta och logga ut.

Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0