Förvirrad!

publicerat: 2011-01-05 @ 17:17:13
Nu är jag ganska förvirrad, står mellan 2val - antingen att lämna tillbaka min DELLdator och köpa en Macbook Pro eller att behålla min DELL och helt enkelt leva med det problemet som är..

Vad ska jag göra?
Vad skulle du ha gjort?

Hur lätta är Mac att använda, har ju precis börjat lära mig photoshop och vill ju använda detta mycket mer kan jag säga, kan jag det i en mac..?

Kan eller vet du något så är jag tacksam för all hjälp jag kan få! :)


Nu ska jag byta om och så blir det restaurang och bio med mammi o pappi :)


Xoxo

Rebecka
Postat av: CR

Photoshop finns till Mac också så det är nog inga problem. Det kan vara lite svårt att förstå sig på Mac i början, men när man vänjer sig så är de riktigt schyst

2011-01-05 @ 18:44:03
Postat av: celina

sv. nej vad roligt att höra :D

vf vill du byta gillar du inte din dell elr :)?

2011-01-05 @ 21:03:29
URL: http://celiinawestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0