Examensfest

publicerat: 2011-01-09 @ 11:52:37

Blev inte så många inlägg igår men här kommer en liten uppdatering om gårdagen. :)

Började dagen med en skön sovmorgon sedan efter frukost åkte jag och pappa ner till Göteborg och gjorde ett besök på Mac forum - Nej, datafrågan är ännu inte helt löst, men en bit å väg, förhoppningsvis :D

Vi var riktigt effektiva och åkte direkt hem igen efter vårt korta besök i Göteborg. Då städade jag rummet lite och kollade igenom visa sker inför måndagen, sedan var det dags att börja göra sig iordning inför kvällen. Vi var nänligen på fest hos min syster, hon har gått färigt sin utbildning på högskolan och är nu färdig lärare så vi firade henne :) Blev även en sista träff med vissa utav de som var där för mig, är många att säga hej då till nu. Är en väldigt konstig känsla måste jag säga..

Självklart fick min syster presenter men jag fick faktiskt också en, en förtidig allahjärtansdag - present :)
Fick en riktigt bra, rolig och användbar bok - en fotobok(Digital fotografi). Han som skrivit boken är Scott Kelby, han är bland annat chefredaktör för tidskriften Photoshop User. Boken innehåller bara tips på hur man ska tillväga för att fotoa som ett proffs och det är väldigt enkel och bra text och bra bilder som visar hur man ska göra :)



Jag och boken som jag fick! :)
Denna bild är helt oredigerad..




Men denna bilden är redigerad, det jag har gjort är att ta bort de röda ögonen, ljusat upp tänderna lite och mjukat upp huden lite.. Blev ganska nöjd ändå även om det kanske inte ser helt naturligt ut, eller vad tycker ni? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0