Drive-in all over

publicerat: 2011-01-25 @ 13:47:01
Har ju lovat att jag ska ta kort pa vart "centrum" och det ska jag men hann inte igar nar jag jobbade och vet inte om jag hinner forens fredag. Vill fokusera pa det jag ska under jobbtiderna och det ar ganska tajt mellan aktiviteterna sa hinner inte bara aka ner till centrum sadar..

Men en speciell sak som jag ska takort pa ar att nar man ska ta ut pengar eller satta in pa sitt konto behover man inte ens lamna bilen, ne de har drive-in for detta.. haha! Sa du bara kor fram och trycker pa knappen sa rutan aker ner och sa gor du allt genom bilen. Smidigt men sa amrikanskt det bara kan bli!

Samma sak ar nar man ska hamta de yngre barnen vid skolan da ar det ocksa drive-in som galler!
Alla bilar kor runt kyran eller lekplasten om de ar ute och sa stannar man precis vid dorren sa kommer lararen ut med ditt barn och oppnar bildorren och satter ing barnet... Men pa morgonen maste man faktiskt ga in med barnet sjalv! Wow!

Sa forutom att takort pa sjalva centrum ska jag ta kort pa hur det ser ut vid drive-in stallet vid banken :)

Men hall ut kort ar pavag


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0