A decision is made

publicerat: 2011-01-06 @ 11:47:00

Efter allt strul som varit med denna omtalade dator har jag nu bestämmt mig.. Kommer att behålla min dator från DELL, trots allt.. Det är ju inte datorn i sig jag är missnöjd med utan en viss del av den men främst DELLs personal och deras bemötande och beteende!

Men nästa gång jag köper dator blir det helt klart en Macbook, och nä jag tror inte jag kommer ha jättesvårt för att lära mig den men den dagen den sorgen.
Fick också höra att en Macbook skulle vara mycket dyrare än en, klart att den kan vara det men min dator(den jag nyss köpt) kostade lika mycket som en Macbook Pro om kanske inte lite till men några exakta siffor, det får ni bara spekulera om...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0