102 vaningar upp

publicerat: 2011-01-25 @ 01:35:04
Ska ju in till NYC till helgen och jag o Nadine(i alla fall jag) haller pa att kolla upp vad vi ska gora.
En sak ar klar och det Empire state building, men jag maste tyvarr aka upp sjalv for nadine ar hojdradd sa hon vagrar.. Men jag kommer gora det, ett maste helt enkelt! :)

Kollade precis pa biljetter pa natet och man kan kopa en kombinationsbiljett sa man bade kan aka upp till utsiktsplattformen pa 86:e vaningen men man far ocksa intade till utsiktsplattformen pa 102:a vaningen, sa frackt att vara sa hogt upp, samtidigt lite laskigt haha! Men det basta var att om man koper biljetten pa natet haller den i 1ar, sa da kan man ju aka upp nar man vill. Inte for att jag kommer aka upp i ESB varje dag men anda, man har alltid mojligheten.

Annars har dagen varit bra.
Kanndes som detta var min forsta arbetsdag pa riktigt, later kanske lite konstigt men sa ar det..

Tror det ar for att mamman var borta i Europa pa jobba ett par dagara forra veckan sa det blir ju litet konstigt, men det gick bra. Idag har jag dels varit pa banken, hamtat mellantosen i skolan och kort henne till baletten, lekt med den yngsta och mellersta vet inte riktigt vad vi lekte men de lagade massa "mat" till mig haha ":) Sen har jag hamtat upp den aldsta fran skolbussen och last med henne, fick argumentera lite men det gick och hon gjorde det bra. Nar hon fragade om hon behovde lasa hela boken sa jag na las bara denna sida, laste hon anda 2mer utan att tnka pa dte, sen kom hon pa sig sjalv och da slutade vi. Nu har jag atit och duschat och ska snart hamta Nadine sa ska vi pa mote hos vi LCC. Hon som ar LCC at oss ar var kontaktperson om det skulle handa nagot, vad som helst. En frack liten sak ar att var LCC:s son som ar ca 11 spelar pa Brodway och var med i serien Law and order for att par veckor sedan..

Na nu maste jag ga!

Lovar att det kommer mer bilder efter helgen, vet att det ar lite trakigt utan men har tyvarr inget att takort pa.. Sorry!

Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Hej,

Du får gärna ta kort på post, bank osv. Du skulle visa något skrev du igår som vi inte har hemma. Vad var det?

Ha det,

2011-01-25 @ 06:53:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0