Triceps

publicerat: 2011-02-01 @ 03:37:18
Blev ett relativit bra passa pa gymmer for ett par timmar sedan, var mitt 2:a pass pa gymmet och nu har jag ordnat med alla papper sa nu ar jag medlem pa gymmet :)

Jag trande triceps och lite mage hade mest fokus pa triceps och tyckte det gick bra, blev totalt 4 ovningar for triceps och 3 for magen. Var ganska trott nar det val kom till magovningarna och vill garna aka hem men fick som sagt gjor ett par i alla fall. Ar fortfarande lite svart med vikterna men kommer nog snart in i det.

Forutom styrka blev det lite cardio men bara om uppvarmning, joggade 1miles pa bandet sa det var ju inte overdrivet mycket.. 1miles ar ca 1.6km

Har tankt att lagga upp en "plan" pa hur jag ska forsoka trana jag tanker pa vad for muskelgrupper jag ska forsoka tran vilka dagar, men hur mycket jag kommer kunna trana beror nog endel pa hur mitt schema ser ut och det varierar ju, men kan nog vara bra ha en liten plan i alla fall.

Nu ska jag borja med min lilla plan sedan blir det sangen, jobbar 9.5 timmar imorgon ocksa


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Jättebra att du kommit igång med träning. Det är ju ett psykiskt ansträngande jobb du har och då kan det vara skönt att få ta ut sig fysiskt. Då orkar man med allting lättare. Plus att man kan unna sig lite när man är med kompisar osv. Det är säkert mycket nytt man vill smaka på och testa. Kanske en bra ide att anlita en PT en gång nu i början för att få en genomgång av maskinerna och ett schema som passar just dig.

2011-02-01 @ 09:35:50
Postat av: Johanna

Haha söt du är, låter som Jönssonligan, "Jag har en Plan, vi behöver ett par gympaskor, träningskläder, olika vikter.. "

Är det någon väldigt stor skillnad på deras gym och våra, förutom det med vikterna då?



take care, Kram =)

2011-02-01 @ 11:12:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0