Storm!

publicerat: 2011-02-02 @ 01:30:31



Detta var jag jag sag nar jag tittade ut genom fonstret imorse, sno och ater igen mer sno! Jag vill inte har mer sno, jag vill ha var och sommar, nu, Tack!

I och med att det totalt kommit ca 10cm med sno under natten(varit en storm) var skolan stangd idag, sa alla 3 barnen var hemma, min vardmamma var ocksa hemma men hon jobbade hela dagen. Men tack vara att hon var hemma och han jobba ikapp lite och for att vi inte storde henne han hon blir klar till kl. 15 och da fick jag sluta, 3timmar tidigare an planerat :)
Men kan saga att idag spelade det ingen roll, far anda inte lana bilen sa kan inte aka nagonstangs och det mesta ar anda stnagd eftersom skolan ar stangd. Ta mitt gym t.ex. nar skolan ar stangd ar det inga gymklasser sa som spinnning pa formiddagen och ar det riktigt illa ar det inga alls!

Det "roliga" ar att detta ar 3:e tisdagen i rad som skolan ar stangd, kanns nastan som det borjar ga troll i detta.. haha!

Ska ta och se pa en film nu for jag ar inte trott och kanner inte for att sova i alla fall


Xoxo
Rebecka

 

Postat av: Johanna

Hoppas allting är bra med dig =)



Här hemma oss hos har det nästan slutat snöa, har väl inte snöat på 2 veckor ^^ Känns äntligen lite våraktigt :) Matteprovet känns bra, han ska maila svaret till mig i veckan. Ha de bra så länge <3

Kramar

2011-02-02 @ 11:19:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0