So far so good

publicerat: 2011-02-04 @ 01:21:31
Maten gick bra aven idag! :) Kanner mig duktig, men det har ju bara gatt tva dagar..

Men nar min vardmamma kom hem blev det ett litet undantag. Hon hade med mig pommes frites, kyckling och spenat och fragde om jag ville ha. Jag kunde inte med att saga nej och eftersom att jag inte hade atit middag tyckte jag det lat gott!
Tog inte manga pommes sa det gick anda bra och bade kyckling och spenat ar ju nyttigt sa tog lite mer kyckling och spenat sa att det vagde over haha! :)

I ovrigt har jag atit bra och det blev en morgonpromenad pa ca 15-20min(glomde kolla tiden nar jag gick)imorse.
Tror jag ska vanta lite med morgonpromenaderna till det ar lite ljusare ute for nar jag gick halv 7 imorse var det relativit morkt ute och som jag sagt tidigare de har inga gatlyktor.. Men jag motte tva personer nar jag gick, sjalvklart sa det glatt hej! :) Men de dagar da jag borjar sent och pa helgerna kommer jag absolut att gora med promenader.

Langtar tills imorgon, ska dels till gymmet och skypa med mamma :)


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0