Paketet

publicerat: 2011-02-05 @ 01:51:20

Namnde ju att jag fatt ett paket, idag var jag och hamtade ut det :)

I paketet var det forutom lite presenter till tjejerna(svensk choklad av olika sorter) detta:


Mitt favorit smink, Tromborg! Tycker verkligen om detta marke har provat manga men aldrig kannt att wow detta passar mig, men med Tromborg kanns det sa :) Men ska man ga etfer priset kanske inte alla ska kolla pa detta marke, tycker ordspraket "Smakar det sa kostar det" passar bra in. For ok, det ar dyrt men du far bra produkter som du kanner dig nojd med!

 


Fick ocksa lite svenkt losgodis och ett nummer av ett riktigt bra magasin:) Bra kombination med tidningen haha! Men trodde jag skulle vara med godissugen an vad jag var nar jag sag det. Blev sjalvklart glad men jag tog ett par bitar sedan var det bra men kan nog lova att pa nagot satt kommer godisbitarna att forsvinna..



Sist men inte minst var det lite av de saker som bara inte fick plats i min resvaska nar jag akte hit. Bla. min palskrage, en skjorta och ett av mina traningslinnen.


Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0