No way!

publicerat: 2011-02-05 @ 03:20:35
Min vardmamma sa att jag borde kolla vadret infor imorgon for hon hade hort att det ska snoa lite..

Sjalvklart hade hon artt det ska bli blandat regn med sno men anda vara ca 36F sa hoppas verkligen pa det basta, vill verkligen aka in till NYC imorn! Min vardmamma sa det att om det inte gar imorn kanske vi kan aka in pa sondag for menar NYC har man nastan bara tid till pa helgerna medan de andra sakerna vi gor hinner vi med pa kvallarna sa som att aka till kopcentrat, affarerna stanger ju kl. 21 att ga pa bio och sdant hinner man ju ocksa med efter jobbet..

Far erkanna att jag ahller med henne men far se hur vi gor.. Ar sa typiskt att detta ska handa just bara for att jag planerat hela helgen sa bra! Men haller tummarna for att det inte blir for farligt sa att jag far lana bilen. :)

Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0