My new life

publicerat: 2011-02-22 @ 03:57:42
Idag var det forsta dagen pa "mitt nya liv"
Jag kommer fran och med idag att ata enligt GI-metoden och dagen har gatt bra och har precis kommit hem fran gymmet med bade Loreto och Freya, de har bada tva valt att borja pa samma gym som mig :)

Korde rygg och mage som planerat idag och det gick bra, gjorde lite plankovningar eller hur man ska uttrycka det for magen och det vanliga for ryggen = Chins, Enhands hantelrodd, hyperextensions/hyperstrack och en till som jag inte kan namnet pa..

Hoppas att det haller i sig som det var idag men tror jag maste ata lite mer protein,sa funderar pa att kopa hem lite proteinpulver sa kan jag ha det som mellanmal eller sa, for det ar inte alltid som jag kan stalla mig o laga mat till mig sjalv nar jag jobbar, maste ju fokusera pa tjejerna forst och framst sedan kommer jag.


Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0