Me and the boys

publicerat: 2011-02-09 @ 14:02:41
I mandags var jag sa trott efter jobbet och ville bara ga o lagga mig, var helt seg i kroppen. Ville gora vad som helst men inte aka till gymmet men akte dit i alla fall.

De sista gangerna jag varit dar har det varit valdigt lite folk dar. Nu var det endel och dessutom 2tjejer men efter ca 5min var det bara jag och 5killar/man kvar och sa var det resten av kvallen ocksa! Sa det var som vanligt kan man saga det var me and the boys.. haha!

Gjorde mage och rygg och det gick bra men ar fortfarande lite jobbigt med vikterna blir ofta att man glommer bort sig..
Men borjar fa in det.

Provade ett par nya magovningar som jag sett i Fitness magasin, det var jobbiga och kanddes bra.

Hade lite traningsvark i ryggen igar men kannde knappt nagot i magen men ska ju trana magen en gang till denna veckan sa da ska jag ta i lite mer!

Idag ar det axlar och triceps som star pa schemat men blir inget gym alls for Jennie, den gamla au pairen har kommit tillbaka efter sin resemanad sa vill umgas med henne i och med att hon aker tillbaka till Sverige imorgon..
Men ska anda forsoka fa till alla pass denna veckan bara byter dagar lite.

Nu blir det grotfrukost :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0