Jag har en plan...

publicerat: 2011-02-02 @ 08:44:00

Skrev ju igar att jag hade en liten plan for min traning, far halla med min syster det later som Jonssonligan.. haha :)

Sa det vi behover ar:

Ett gym - Check!
Traningsklader - Check!

Haha na men seriost har kommer mitt traningsupplagg, som jag ska forsoka att halla mig till sa gott det gar!

Mandag: Rygg & mage
Tisdag: Vila(Starbucks)
Onsdag: Brost & biceps
Torsdag: Axlar & triceps 
Fredag: Vila
Lordag: Vila
Sondag: Mage & ben

Ska se om jag kan hinna med att tran 4ganger i veckan, vill inte skreva in fler for da kommer jag bara bli besviken pa mig sjalv om jag inte klarar det.

Forutom styrketraningen ska jag ocksa trana lite cardio, ska forsoka att fa som vana att ta en morgonpromend for om det inte blir nagon traning pa kavllen har jag i alla fall fatt rort mig lite och kan ju forhoppningsvis hinna med en kavllspromenad ocksa.


Ska verkligen ta tag i detta nu och forsoka mitt yttersta!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0