Jaa!

publicerat: 2011-02-04 @ 01:11:35
Blev sa glad idag nar jag tog in posten, idag kom antligen en liten lapp som sager att jag har ett paket att hamta ut :)

Visste att jag skulle fa ett paket men det har tagit lite extra lang tid for detta att komma fram sa trodde nastan att det kommit bort eller nagot liknande. Men trots att jag vet vad som finns i det kanns det roligt att fa aka och hamta ut det!

Det gjorde verkligen min dag komplett! :)
Dagen har gatt valdigt fort, har varit pa danslektion med den lilla sedan var vi pa biblioteket da var och den mellersta tjejen med. Efter att vi hamtat den alsta fran skolbussen malade vi skulpturerna som vi gjorde igar, har tagit kort pa den de kommer lite senare. Fina blev dem i alla fall :) nagon gang mellan danslektionen och bibliotekt kom ocksa barnens mormor pa besok sa var kul att fa trffa henne. Nu ska jag snart till Nadine och se ett avsnitt av The vampires diary.


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0