H&M i mitt hjarta

publicerat: 2011-02-06 @ 08:09:00
Bara rubriken gor ju att man forstar att mina shoppingfingrara varit farten igen.. haha :)

Vet inte vad det ar med mig och H&M men jag hittar alltid nagot dar!
Var inne pa Forveer 21 igar men hittade inget, eller jo 2saker, en blus och en kofta men de var bada for sma och min storlek fanns inte alls, ar nog inte meningen att jag ska handla klader dar..

Men kanner mig inte alls for ledsen med att jag inte hittade nagot pa Forever 21, det jag kopte var snyggt och jag ar verkligen nojd med det!

Men nu har jag shoppingforbud i 3veckor! Ska spara pengarna, dels for att det bra att ha langre fram nar varen kommer da vill man nog hitta mer saker. Sedan har jag sett endel fint pa American Eagel Outfiters och det ar lite dyrare dar, sa tankte om jag ar duktig och inte koper nagot nu pa 3v kan jag unna mig en sommarklaning darifran, den kostar 40$ sa behover inte vanat 3v bara for den sakens skull men vill anda vanta, sa jag inte kommer in i fel monster och handlar upp hela lonen direkt!
Klaningen jag hittat ar denna

Bild: American Eagel Outfiters www.ae.com
Tanker denna klaning nar man fatt lite farg, ett par sota sandaler kanske en kofta och lite associarer = Perfekt! :)
Eller?

Men nu till det jag kopte igar


En marinbla kavaj med blavitt randigt foder. I och med fodrets farg blir den valdigt sommrig nar man viker upp armarna


Baksidan pa kavajen, bilden ar ganska mork for jag anvande inte blixten..



En blavit randig skojrta som ar figursydd


Ett par jeans! :)
Ar sa nojd med dessa! De ar ratt slitna(tavtten ar ratt eller hur man sager) och de sitter perfekt.
Men tror att det ar fler an jag som gillar dem. Hittade dem forst men da fanns inte min storlek, var bara 1par kvar av dem, typiskt! Sa nar vi var inne pa en annan H&M sag jag dem, det var ocksa de enda som fanns kvar och de lade jag beslag pa :)


Baksidan pa jeansen


Nu ska jag byta om till lite varmare klader, snart ska vi ivag till isrinken och aka skridskor med familjen:)


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Klänningen är jättesnygg. Det andra du köpte också, nu är det ju inne med bootcut istället för stuprör. Snygga fickor fram på jeansen.

2011-02-06 @ 09:52:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0