Happy happy!

publicerat: 2011-02-12 @ 16:24:20
Jag ar sa glad nu!

Igar fick jag veta att min familj kommer och halsar pa mig i juni, har egentligen vetat det ett tag men nu ar det helt spikat, bade hotel och flyg ar bokat! :)

Kanner pa mig att detta kommer bli en bra sommare och aven manaderna fram till sommaren.
Har kommer min lilla planering.

Helgen denna veckan:
Skidakning med Nadine pa lordag
Modern art museum pa sondag med min vardfamilj

Onsdag 23feb
Skidakning med mina vardbarn :)

Mars
Se New York rangers, annu inte spikat men troligtvis

April
??

Maj
Boston eller nagon annan stad

Juni
Niagrafallen, inte bokat men troligtvis i borjan av juni eller slutet av maj 
Min familj kommer

Juli
??

Augusti
Aker till Block Island med min vardfamilj

Ja det ar val sa langt jag vet i alla fall.
Kanns bar att det ar nagot soeciellt nastan varje manad, da har man alltid nagot att se framemot och tiden gar fortare.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0