Fusk?

publicerat: 2011-02-13 @ 14:56:21
Igar sa vra min vardmamma inne en stund pa mitt rum nar vi hade  vart veckomote, da vi gar igenom om det varit nagot jobbigt, oklart som hant under veckan och om det ar nagot speciellet som hander i nasta vecka..
Under tiden vi pratade kom den yngsta tjejen in i rummet och borjade kolla pa min quarters som jag samlar pa, jag bad henne att bara kolla pa dem for jag sa att jag samlar pa dem. Da fick jag den konstigaste blick jag nagonsin sett fran min vardmamma!

Hon fosrtod forst inte om jag skamtade eller om jag var allvarlig, sedan nar hon forstod att jag var allvarlig sa hon att jag ar den enda hon vet om som gor detta och att det var det knpeigaste hon hort om haha! :) Men sedan bad hon mig vanta pa rummet. Nar hon kom tillbaka hade hon med sig en liten hink med massa olika mynt i, cent, quarters och lite annat, hon sa att jag kunde ta de mynt som jag behovde for min samling :) Sa slipper jag halla pa och kolla varje gang jag far tillbaka lite vaxel.

Sa nu har jag alla mynt, och behover inte samla mer!
Ar kanske lite fusk? Men jag bryr mig inte om jag ska vara arlig..



Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Det är väl inte fusk om du inte tävlar mot någon annan. Konstigt att hon hade alla de som fattades. Myntverket i USA måste ju blanda när de sänder ut mynten. Alaska och Hawaii skulle varit svårt att få tag på annars. Förstår att du måste kännt dig som en riktig turist inför henne:) Snällt av henne att hjälpa dig. Du har verkligen haft tur med din familj.

2011-02-14 @ 15:31:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0