Frizon

publicerat: 2011-02-05 @ 04:13:47

Blev gymmet efter jobbet idag, sa skont att antligen fa komma dit! :)
Var inte bara skont att fa trana utan just att komma ut fran huset. Later ju som de haller mig instnagd har och jag mar pest men sa at det inte! Men i och med att jag jobbar och bor under samma tak kan det bli lite konstigt ibland och man vill bara komma ut.. Hoppas ni forstar hur jag menar :) Sa kannde mig glad nar jag kom till gymmet, kanner redan nu att det kommer bli min frizon dar jag kan vara och varva ner eller fa ur mig lite ilska kanske.

Denna veckan blev ju inte riktigt som den var tankt.. Sa korde inte enligt schemat alls idag, trande Biceps och mage, det gick sisodar med bada tva. Men men.. Far ta igen det nasta vecka! Far hoppas att det inte blir fler snodagar sa att jag kan fa trana enligt planerna nasta vecka.

Fick mitt medlemskort idag nar jag var pa gymmet, tog sjalvklart ett kort pa det..
Som ni ser ar det valdigt litet och ett hal i, ja varfor ar det ett hal i kortet?
-Jo, for att man ska satta fast det pa sin nyckelknippa och pa sa vis har du det alltid med dig. Ar samma sak med alla kort har, i alla fall de jag sett. Min vardfamilj har ex. lite medlemskort i vissa matbutiker, darav har vi ca 5 sma kort pa varje bilknippa..

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0