DSW

publicerat: 2011-02-28 @ 02:41:16

Var till NYC idag med Nadine och Jacqui

"Min" tagstation, Purdys. Ser val ut som de flesta tagstationer gor tror jag, det finns en perrong, ett litet rum dar man kan kopa biljetter och vanta om man vill det..



Far erkanna att tagsaterna i Sverige ar bekvammare an har, men annars ar det ingen storre skillnad vad jag har markt sahar langt.

Vi hade inga planer alls direkt utan bara att vi skulle till NYC, och for att inte ha nagra planer alls blev dagen riktigt bra :) Eller jo vi hade en liten plan, vi skulle besoka DSW(Designer shoe Warhouse). Sa vi tog tunnelbanan till Union Square och gick in till DSW, shit! Dar maste man ha tid pa sig om man vill kolla igenom allt, och det vil man nog ta sig for man kan gora riktiga kap dar!

Jag hittade tva par sommarskor eller sandaler ar det sa ska nog inte ens saga skor men men..
Sa har kommer det forsta paret.



Forst ville jag ha dem i brunt men de fans inte i min storlek men nu kanns det battre med svart, det passar ju till allt och ar klassigt. Och som min lillasyster en gang sa: "Black is back, som jag brukar saga" :) Glommer aldrig det! hihi :)


Andra paret ut som jag kopte pa DSW ar




Japp, det ar ett par Gucci! :)
Dessa 2 par sandaler/skor ar 2 utav de 4par skor som jag kopte i helgen


Union Square

Efter DSW gick vi en bra bir pa Broadway och kollade lite, var skont att bara strosa runt mitt i solen :)





En av butikerna vi var inne i var Converse :)
Fanns endel modeller att valja mellan kan man saga..


Ni ser vad skorna utgor for monster, eller??


Efter var langa tur pa Broadway tog vi tunnelbanna tillbaka till Times Square och gick till Bryant park dar vi at lunch. Var sa mysigt att sitta dar med alla skyskrapor runt omkring sig.



Sedan efter var lunch gick vi en svang pa Times Square, gick bland annat in pa American Eagel. Kan helt klart saga att American Eagel ar min favoritbutik har i USA an sa lange. De har alltid snygga och stilrena klader till helt normala priser, vissa tycker att det ar lite dyrare och ja kanske det. Men kanner att jag heller lagger kanske 300kr pa ett par byxor jag tycker sitter perfekt och att de haller istallet for att fa 2par byxor for samma pris och de gar sonder efter en 1vecka eller sa.. Sjalvklart handlar jag ocksa mycket billiga klader men vill kanna att jag far nagot for pengarna.


Kopte dessa chinos pa AE :) De satt verkligen perfekt, sa kunde ju inte annat an att kopa dem.. haha

Nu blir det till att sova lite, jobbar 9timmar imorgon sa bor nog sova lite i alla fall


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Så fräckt de har satt skorna i Conversebutiken. De verkar dekorera roligare än i Sverige. Var ju en gullig bild tidigare från en annan affär inför alla hjärtans dag.

Så rogivande utekafeét verkar.

2011-03-01 @ 13:46:01
Postat av: Johanna

Hello hello =)



Tänker på en låt nu när jag såg detta inlägg och även det innan du hade gjort med allt du shoppat ;) tycker den passar in.. Här får du länken som jag hoppas du kan se, jag kopiera in låt texten ifall du inte kan se musikvideon så kan du läsa låten ^^



www.youtube.com/watch?v=OufbQDO03GI&feature=related

Här börjar låttexten ------>



Everybody line up

The show is about to start

Everybody line up

The show is about to start



Places

The show is about to start

You have to show a look, have a look or give a look



Faces

Beautiful

No one ugly allowed



Hahahahaha

Hahahahaha



Are you ready

Here we go



Fashion is the art

Designers are the gods

Models play the part of angels in the dark

Which one of you would ever dare to go against

That beauty is a trade and everyone is paid



Chorus

Fashionista

How do you look?

Fashionista

How do you look?

Fashionista



New York, London, Paris, Milan

Tokyo, I think its in Japan??

Asia, Malasia, Las Vegas to play, L.A.

If you pay my way



Fashionista



Who you wearing?

Sean John, Calvin Klein

Donna Karans fashion line

Valentino, YSL

Ferrégamo and Channel

Halston, Gucci, Fiorucci

Dont forget my Pucci

Fendi and Armani

God I miss Gianni

Kenneth Cole, Michael Kors

Mr. Ford I cant afford

D&G and BCBG

Looking good is never easy

Alexandre Herchcovitch

Naomi Campbells such a bitch!!!

I wanna be delgada

To fit into my Prada

Oscar de La Renta, Louis Vuitton

Imitation of Christ

Beauty has a price

2011-03-15 @ 18:54:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0