2011 in pics

publicerat: 2011-12-31 @ 00:43:24

Skulle kunna skriva en jättelångt inlägg om hur mitt 2011 varit och vad jag upplevt, men tror inte att ni orkat läsa det och vet inte om jag orkar skriva så mycket just nu..

Men här kommer endel bilder som visar lite av vad jag varit med om och tyckt varit extra roligt under min tid här

Enjoy!




Träningskolan på Long Island


Min första gång i NYC med Nadine



Bronx Zoo med värdfamiljen


Boatcruise runt NYC med Nadine


Åkte till Niagarfallen med Nadine i maj




Blev fler gånger in till NYC



Blev lite promenader vid Baxer Rd





sommaren kom och den spenderades mest vi poolklubben både med och utan barn




Road trip Yale University




Six flags besöktes



Hade semester i juni och min familj kom över :)


Åkte till LIU två gånger under sommaren och tog mina poäng


Åkte till Block Island i augusti med värdfamiljen



Miami beach, har många roliga minnen härifrån


Såg Yankee vs Red sox


Boston och the freedom trail fick ett besök utav mig



Hade lite mer semester och mina föräldrar kom över




Har fått underbara vänner!





Kunde säkert lagt upp massa fler bilder men detta får räcka..
Har haft ett underbart år och hoppas att 2012 kommer bli lika bra
även om jag kommer vara hemma i Sverige

Postat av: Elin

Underbart=)

2011-12-31 @ 10:53:14
URL: http://m8nsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0