Christmas in America

publicerat: 2011-12-27 @ 03:05:15


Tyska julkakor och svensk julmust



Mmm!




Behöver jag säga att jag hade en väldigt nyttig o hälsosam middag




The girls :)
F.v. Aina, Christina, Stffi, jag och Luisa




Kakdeokration stod på schemat den 24:e,
Vad tycks om stjärnan som ingen mindre än jag själv fick till





På kalas nr 2 den 24:e var det julsånger som gällde




På kalas 3 på lördagen var det julklappsutdelning det är dock bara det som mormorn och mostern kom med, sedan kom även tomten den 25:e

 


Denna bild får representera juldagen den 25:e, har nämligen bara en massa bilder där barnen är med, så dem kommer inte att hamna här..




Jaa.. Såhär sammanfattar jag min jul i USA

Postat av: Mamma

Jisses, vad mycket julklappar och ändå var det inte allt! Du har i alla fall haft en "God" Jul med tanke på alla kakor och choklad. Men det är helt ok så länge det bara är ett par dagar, det är bara jul en gång om året. Men nu får det bli skärpning, nyttig mat och lite motion igen:)

2011-12-27 @ 13:13:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0