You're in my heart

publicerat: 2011-08-20 @ 02:33:51

Tycker alltid att man säger "å barn är så söta" ok, jo det är de flesta utav dem som finns på vår jord..
Har alltid tyckt om barn men trodde aldrig att man skulle kunna älska ett barn som man faktiskt kan!

Ok, låter väl lite konstigt och självklart på något sätt men det måste bara upplevas för att kunna förstås.
Innan jag åkte till USA hoppade jag självklart på att få komma till en underbar familj med härliga och goa barn, kan säga att jag fick en jackpot!

Min värdbarn är så underbara och goa så det finns inte, men ska inte sticka under stolen med att det var inte en dans på rosor från första dagen och någon gång ibland när jag ex. säger nu Måste vi verkligen åka hem från poolen och alla kompisarna få vara kvar är jag en elak au pair eller något liknande..
Men så finns det också de stunder då man helt spontant får en kram eller som en utav dem sa en dag:

-Guess what Rebecka
- I don't know, what, tell me..
- You're in my heart

Eller som idag när en av dem läste högt för mig och vi satt bredvid varandra och hon spontant tar min hand och lutar sig emot mig :)

Självklart har de sina stunder när de nästan går mig på nerverna som ex. när alla ropar och behöver mig(Rebecka I need you! Noow!) och man önskar att man vore 5personer men lika så har jag mina stunder när jag är en elak au pair.. Men så finns det de där fina stunderna som man bara vill hålla kvar

På samma gång som jag börjar känna att det ska bli skönt att komma hem till Sverige igen och börja plugga och komma igång med mitt liv på riktigt kommer jag verkligen sakna detta liv också, och självklart min värdfamilj!

Hoppas det inte låter alltför ledsamt för det var inte menat så ville bara få ur mig lite känslor..
Tror det beror på att mitt rum nyss blev "invaderat" av tre tjejer som ville kolla in hur jag vad gjorde :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0