Vill ha..

publicerat: 2011-08-28 @ 00:00:57

Det finns så mycket som man hela tiden säger "å det vill jag ha" trodde inte jag skulle hitta såå mycket här i USA som jag säger så om men tror det är för att mcyket är billigare här så det gör att man kommer lite närmare på något sätt..

Men här kommer några saker som jag bestämmt mig för att jag verkligen ska försöka köpa om om jag får möjlighet, men får vara duktig och hålla lite i pengarna först!



Lite nya träningskläder, Better Bodies har alltid såå snygga kläder!
Behöver jag tillägga att jag kör på det turkosa??









Klocka: D&G
Väska: Marc by marc jacobs
Jacka: Burberry

Postat av: Lucifer

SV: det märket e bäst. Men hy har inte varit bättre med något annat märke^^

2011-08-29 @ 10:51:29
URL: http://www.luciferz.blogg.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0