Travelmonth

publicerat: 2011-08-09 @ 13:29:06
Ja, min resemånad är så gott som klar! :)
Hotellen är bokade en bussresa är också bokad, jag vet vad som ska göras i de flesta utav städerna... Det enda jag har kvar o boka är ett par av flygen.

Har också fått mig en riktigt bra resekompis, känns bra att få resa tillsammans med någon och speciellt men hon jag ska resa med, hon är den bästa som finns!


Men här kommer min(vår) resemånad se ut i alla fall :)

3dagar i Los Angeles
10 dagars Bussresa
- Disneyland
- San Francisco
- Universial studio
- Las Vegas
- Grand canyon
7dagar i Hawaii

Sedan blir det flyg tillbaka till NY och hämta min väska för att sedan ta flyget hem till lilla Sverige igen.

Känns skönt att allt är klart nu, har ju 5månader kvar men nu jag släppa detta o veta att allt är klart


Nu blir det lite frukost..


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0