Packning

publicerat: 2011-08-20 @ 17:50:00

Att packa är något av det värsta som jag vet men på samma gång så älskar jag att resa, inte den bästa kobinationen kanske..

Imorgon bär det av till Block Island med min värdfamilj och när jag kommer hem hinner jag bara vara hemma i  två dagar för sedan bär det av till Miami :) Åker den 1 sepetmeber men kommer åka till flygplatsen redan kvällen innan för planet lyfter 05:00 på torsdagsmorgonen.

Tror jag är klar med packningen till Block Island men kommer nog gå igenom det någon gång till haha..
Har börjat att lagt ner lite av det som jag vet ska med till Miami men vissa saker ska ju med både till Block Island och Miami så får helt enkelt vänta med det.

Ska fortsätta att kolla igenom allt lite till sedan blir det manikyr och pedikyr :)

Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Ja, att packa är svårt. Man tar alltid med för mycket kläder. Hoppas vädret blir bra och att ni får det härligt. Ha det så kul i Miami också. Glöm inte solskydd och kameran.

Kram

2011-08-20 @ 21:23:20
Postat av: Nyymaans Träningsblogg

Sv: Oj, vad roligt! Lycka till med det! :) Kramar!

2011-08-21 @ 07:39:08
URL: http://nyymaan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0