My day

publicerat: 2011-08-05 @ 03:06:53
Har haft en jättebra dag idag.

Imorse kom barnen in på mitt rum och sa grattis till mig och gav mig var sin teckning som de gjort åt mig :)
Hängde självklart upp dem på min dörr. Under frukosten fick jag en present utav min familj - ett silverhalsband från Tiffany & Co, det är jättefint! Visar bild på det längre ner.

Vid 8:30 blev det jobb som vanligt..
Vi åkte till poolen för lite tennislektioner för de äldsta sedan blev det bad o lek, efter det åkte vi hem och slappade lite och gjorde lite läxa. Efter det bar det av till mosterns hus för en playdate och självklart sjöng de happy birthday till mig :)


Lagom till att playdaten var slut, sluade även jag för dagen, tajming tamjming...
Vid 18tiden kom Steffi över och det blev middag - kinamat och sedan blev det tårta en smarrig jordgubbstårta.

Har lite sovmorgon imorgon, börjar inte förens 9 men trodde jag började vid 8.. :)



Mina presenter, böckerna fick jag utav mina föräldrar, halsbandet fick jag utav min värdfamilj och presentkortet fick jag utav Steefi :) Så nu blir det snart manikyr, jippi :)

Fick även lite andra saker utav mina föräldra som jag fick se via mailen men väljer att hålla det hemligt..




Halsbandet jag fick :)


Nu ska jag lägga mig o läsa har ju fått ganska bra böcker att läsa nu.


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Å, vilket snyggt halsband och du passar väldigt bra i silver. Och vad härligt att få manikyr, jättebra present. Verkar som du blev väl omhändertagen och fick en mysig födelsedag t.o.m. jordgubbstårta, snällt.

Kramar

2011-08-05 @ 11:52:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0