Lighthouse

publicerat: 2011-08-23 @ 02:37:08
Jag alskar absolut Block Island, det ar sa naturskont och enormt fint! :)

Idag har det bliit bad, lek pa stranden och sedan slapp med en film hemma..
Imorn ska i se om i kan hitta en fyr eller sa o titta pa, sedan blir det bbq hemma, "in the different house" som en a tjejerna kallar det :) Pa onsdag blir det ju lite turistande for mig sjal, ska bli kul anda. Far se om jag kan hitta en karta eller sa bara for har noll koll pa art jag kan eller bor aka men det loser sig nog, sedan efter det blir det en pizzakall med familjen, myspys!

Och ja, mamma kameran ar med och jag anander den ocksa sa den inte bara ligger i handaskan o sammlar dam ;)


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0