Hipp hipp hurra!

publicerat: 2011-08-04 @ 02:49:59
Ja, idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag! :)

Ska jag vara ärlig känns det nästan som en helt vanlig dag, men det har det nog gjort de senaste åren men kan nog bero på att jag jobbat på många utav dem.

Ikväll blir det i alla fall lite firande med min familj här på denna sidan av Atlanten, kommer bli lite mat och såklart tårta :) Steffi kommer också att komma över, så blir roligt. I övrigt blir det jobb som vanligt..


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma och Pappa

Stort grattis på födelsedagen. Vad kul att familjen ordnar tårta mm. Känns lite konstigt att vi inte kan vara tillsammans. Hoppas att någon av presenterna vi skickat kommer fram i tid o att de är användbara.

Många grattiskramar, ha en jättebra födelsedag

2011-08-04 @ 12:56:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0