Gymtime

publicerat: 2011-08-11 @ 00:23:50
Usch är ganska trött nu, har precis sluta för dagen och detta var min tredje dag som jag jobbade 10timmar blir likadant imorgon för att sedan på fredag bara jobba 5timmar, kan ju inte jobba längre i och med att jag ska till skolan..

Låter kanske inte så överdrivet jobbigt att vara med barnen hela dagarna men kan säga att man är rätt slut i huvudet efter 10 timmar med dem, man ska ha kolla på allt får ju helst inte glömma något. Sedan ska man se till så att de inte slår varandra och det kan vara jobbigt för ibland kan det ta hösgt 5min innan en av dem skriver "hon slog mig" "hon tittade på mig" så man hinner inte göra så mycket.. Har hunnit med att städa ett av barnens rum idag i alla fall :)

Nu blir det snart gymmet i alla fall :)
Sedan kommer jag spendera min kväll med att göra klar min hemuppgift från den förra kursen, tänkte lämna in den till helgen så slipper jag skicka in den.


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0