Fall

publicerat: 2011-08-20 @ 03:12:16
Ska väl inte säga detta sähär precis innan jag åker iväg på semester med vädfamiljen och Miami men jag längtar tills hösten! :) Jag vill se alla träd med de fina höstfärgerna, tycker det ska bli skönt att kunna ta på sig en lite tjockare kofta och en mysig halsduk..

Jag längtar alltså INTE efter snö, slask och kyla utan det där fina som ska vara innan och nästan lika lång som själva sommaren vilket kommer bli ganska långt här i USA. 






Kläderna kommer från Forever 21, American Eagel outfiters och H&M
Än å länge har jag inte handlat en endaste sak på Forever21, alla bli lika förvånade när jag säger även jag själv men var i mallet med Steffi igår och hittade faktiskt endel jag vill kolla på när jag är tillbaka från Miami, bland annat kängorna på bilden ovan :)

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0