Doctors

publicerat: 2011-08-05 @ 22:24:26

Skulle ju kunna tror att jag tycker om att gå till doktorer för var nämligen där idag igen..
Men är inte direkt frivilligt jag går dit.

I söndags när jag kom hem från skolan var jag väldigt trött och seg sedan på måndagen hade jag lite feber och började hosta och den ville inte ge med sig så åkte till doktorn idag och japp fick lite antibiotika.

Så blir inget drickande för mig på poolpartyt imorgon, synd!


Igår när Steffi var här pratade vi om att vi måste åka till Six Flags snart, kollade in deras hemsida nu lite och shit!
Det är inga små berg - och dalbanor som det har där.. Blader och Kanonen som finns på Liseberg är ju ingenting emot dessa!


Googla gärna på Six flags great edventure
De har säkert olika berg- och dalbanor på olika nöjesfält vi ska till det som ligger i New Jersy :)


nu ska jag slappa lite för ledig i ett par timmar innan det blir jobb igen..

Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Tråkigt att du är sjuk men ändå skönt att du fått medicin så du snart mår bättre. Kollade på Six Flags och ja, det är ju inga små berg- och dalbanor precis. Ni kommer att få jätteroligt.

Krya på dig,

2011-08-05 @ 22:52:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0