Augusti!?

publicerat: 2011-08-01 @ 16:19:41
Det är redan den 1:a augusti, kan verkligen inte förstå det!
Tiden går så otroligt fort, speciellt den sista månaden, den bara försvann.

Ska jag vara ärlig tror jag att augusti också kommer försvinna lika fort, för jag har saker att göra varje helg, veckorna går ju alltid fort i och med att jag jobbar..

Här har ni mina helgplaner

6:e  Poolparty och utgång i NYC
7:e Träffa en kompis i White plains eller två av mina kusiner i NYC :)

13:e skola på Long Island
14:e skola på Long Island

20:e Inget planerat ännu..
21:e Åker till Block island



Är bara en enda dag som jag inte har något planerat alls, är inte van att det brukar vara såhär!
Men det är en positiv förändring.


Xoxo
Rebecka
Postat av: Selina

hejsan ville bara säga intressnt läsning har läst bloggen några veckor och ska fortsätta göra detta! Ska bli intressnt. Funderar också på att bli au pair



Selina

2011-08-02 @ 16:10:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0