Angry

publicerat: 2011-08-09 @ 00:42:26
Sedan jag var tvungen att åka till sjukhuset ahr det eller mindre öst in med räkningar och olika papper från mitt försäkringsbolag men blir lika nervös varje gång man vet inte om man ska betala det själv eller vad det innebär..

Skickade ju in en blankett o kopia på räkningarna jag fått för cirka 2veckor sedan och idag fick jag ännu en räkning från ambulansföretaget! Blev både arg och nervös för jag ska inte behöva betala den räkningen själv utan försäkringsbolaget ska betala den direkt så vill ju gärna inte få massa kravbrev eller så..

ringde till försäkringsbolaget och frågade varför jag fått en till men hon sa att de varit i kontakt med företaget o betalat räkningen, så att ska vara i sin ordning, kan ju undra varför jag då får räkningar? Ska ringa till ambulansföretaget själv imorgon och se vad de säger kanske blir ännu ett samtal till försäkringsbolaget, tänkte det kan bli kul att få prata med en annan person och se vad han/hon säger! Man vet ju aldrig vem man får prata med men kan ju alltid prova...

Förutom detta väntar jag ännu på att få tillbaka pengar från försäkringsbolaget, var ju tvungen att betala en räkning själv, kul - Nej! Speciellt inte när jag senare fick reda på att jag egentligen inte skulle betalat den, får ju säga att de har stenkoll... Men men, så länge jag får tillbaka mina pengar är jag nöjd.


I övrigt fick jag idag se när ett av mina värdbarn cyklade utan stödhjul på sin cykel för andra gången men var första gången jag såg det :) Blev riktigt stolt över henne och hon var väldigt glad över att jag var där o såg det, hon frågade hela tiden "såg du, såg du hur långt jag klarade nu?" :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0