10 poängare

publicerat: 2011-08-28 @ 00:51:54
Jaha ja..
Vi tjejer verkar har varit riktigt duktiga och prickat de perfekta dagarna för Miami! Not!

Men får hoppas att det blir bättre och om nu blir åska så kan det få komma på eftermiddagarna eller kvällen, helst.








I övrigt akn jag säga att jag redan är trött på den här Irene känns lite spännade samtidgt småläskigt för man vet ju inte hur mycket vi kommer märka av den här, men vi får se men vill bara att den ska komma så att den kan vara över nu. Är som vänta på julaftonen för att tomten ska komma, den är evig och tar ju aldrig slut!



Xoxo
Rebecka


Postat av: Elin

Jag har en arabisk text på handleden som betyder oxe. 4 tassar på magen. En text på foten där det står "Där rosor aldrig dör" som sen fortsätter i en klätterväxt upp längs benet med 3 blommor i sig. Ja man hör ju att jag var ung när jag valde mina tatueringar iaf;)



Hur har ni det i Miami? Eller blev resan aldrig av:P?

2011-09-04 @ 05:22:46
URL: http://m8nsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0