Sverige vs USA nr 5

publicerat: 2011-04-01 @ 02:21:43
No turn on red!

En ganska stor skillnad här emot hemma i Sverige är att man får lov att sväng till höger vid rött, detta gäller i alla korsningar om det inte finns en skylt som säger "No turn on red"

Ibörjan känndes det jättekonstigt att svänga när det var rött, känndes verkligen som jag gjorde något fel för man får ju inte köra när det är rött. Men nu har jag kommit in i det riktigt bra och svänger hej vilt haha :)
Nej, men nu behöver inga bilar tuta på mig för att jag inte svänger och mina kompisar behöver inte påminna mig om att jag får lov att köra mot rött..


Sitter och kollar på en Rangers match just nu så ska byta om till myskläder och halvsova lite till matchen :)


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0