Sunshine

publicerat: 2011-04-09 @ 23:08:42
Har varit en helt underbar dag idag! :)

För det första sov jag så underbart gott inatt, var länge sedan jag sov så bra, vaknade dock upp lite för tidigt emot vad som var tänkt men blir lite så när man bor i ett hus med morgonpigga barn men fick ändå en lång sovmorgon, vaknade upp kl. 8 så jag klagar inte!

Sedan blev det lite prat med familjen där hemma fick även pratat lite med min storasyster denna gången, riktigt kul! :)

Efter att jag skypat hämtade jag upp Nadine och vi gick en lite promenad, hade med min Ipod och totalt blev det 4km så den blev ändå inte så liten haha:) Tror att jag ska prova att jogga/springa där vi gick för det är en större grusväg och det är inte så många bilar som kör där dessutom är det inga backar där så kan nog vara bra för mig nu ibörjan..

När promenaden var över gjorde jag lite ärenden, satte in min lön o handlade lite mat sedan skulle jag sätta mig cirka 5min i solen men det blev cirk 1,5timme, var så varmt o skönt så kunde inte gå därifrån.. Tror det var närmare 60F i solen och det är cirka 20Celsius. Men sedan kurrade magen för mycket så kunde inte unvika den längre utan fick gå in o laga lite mat, det blev ungsbakad lax med pestotäcke :) Väldigt lätt och fort gick det också!
Hade sönderkokta gröna bönor till om man vill kan man ju ha pasta, ris eller bulgur men jag hoppade det..

Nu ska jag snart gå ut och njuta lite till av det fina vädret, blir ännu en promenad. Vill gärna vara ute så mycket jag kan nu när det är så fint! Vill också passa på att vara ute lite för ska jobba ett par timmar ikväll så kommer vara inne då.

Hoppas verkligen att det blir lika fint väder imorgon då ska jag pressa heela dagen! :)


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0