Stammisar

publicerat: 2011-04-19 @ 13:22:09
Blev ett bra pass på gymmet igår körde triceps och mage, blev 3övningar för triceps och 5för mage och känns bra i magen ida vill jag lova! :)

I vanliga fall brukar jag köra kondition före jag tränar men idag gjorde jag tvärtom och det känndes mycket bättre! :)
Enligt undersökningar så ska man stryketräna först och efter det träna kondition men jag har alltid kännt mi så trött efter att ha kört styrka så har jag inte haft ork men igår gick det bra men var bara lite på crosstrainern så...

Är lite roligt för att jag brukar gå till gymmet samma dagar o tider och det är nästan alltid 2killar där samtidigt, har lyckats pricka in de dagar o tider som de tränar.. I övrigt är det blandat med människor så kan inte säga att jag känner igen några direkt.

Nu blir det frukost är riktigt hunrig!


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0