Smal på ett kick

publicerat: 2011-04-11 @ 03:50:39

Hade lite tråkigt såhär på kvällen o är absolut inte trött så satt o pillde lite med elements och provade hur man gör om man vill göra någon smalare..

Här har ni reslutatet.

Kan väl direkt säga att detta är första gången jag provat att göra detta och är inget jag direkt känner för att använda mig utav, men ville bara se om jag kunde få till det..



Hur tydlgt ser man vad som är redigerat?



Före


Efter


Nu ska jag ta och försöka sova lite, Sweet dreams! :)

Xoxo
Rebecka

 

Postat av: Mamma

Med den kroppen behövs ingen redigering men kan förstå att det är kul att pröva. Ser bara att magen är annorlunda. Får känslan av finn fem fel när jag växlar mellan bilderna.

Man längtar till sommaren när man ser bilden iallafall.

Kram

2011-04-11 @ 10:47:51
Postat av: Syster Erica

Gud vad coolt, men du e fin som du e vet du väl, men vad duktig du e. Tack för dom fina kakorna oxå sååå goda =) kram

2011-04-16 @ 07:59:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0