Pain!

publicerat: 2011-04-15 @ 03:06:38

Hade först planerat att åka till gymmet vid 5tiden idag men kom inte dit förens vid 8tiden, detta för att jag stannade hemma längre än jag trodde att jag skulle, var med på den yngsta tjejens barnkalas, var hennes första riktig barnkalas så var kul att vara med :)
Efter kalaset kännde jag mig inte alls motiverad längre så tänke att jag skiter i gymmet, så åkte till Target och fixade lite saker men på hemvägen tänkte jag, det är lika bra att åka till gymmet och göra lite i alla fall..

Sagt och gjort nu sitter jag har 3km senare med en sådan smärta i vaderna/smalbenen så det finns inte! Tror bara det är träningsvärk för joggade även 3km igår, hoppas verkligen att det går över för hade planerat att åka till NYC på lördag men som det känns nu åker jag ingenstans.. Bara att gå upp och ner för trappor gör sjukt ont!

Lite sömn gör nog det hela bättre.. :)
Sweet dreams!


Postat av: Mamma

Stackare. Måste vara benhinneinflammation du fått. Du har nog tränat för intensivt, kroppen hinner inte vänja sig. Ta det lugnt så går det över. Hoppas Lill-tjejen var nöjd med kalaset. Ha det,

2011-04-15 @ 07:13:22
Postat av: Maria

Jag ska vara i New York över helgen! :D Hör av dig om du vill ses :)

2011-04-15 @ 14:55:15
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Barbro

Hej Rebecka, har fått besök av mamma och pappa.

Hoppas du har det bra och får en trevlig påsk.

Många kramar från Barbro

2011-04-16 @ 18:31:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0