Ny BFF

publicerat: 2011-04-02 @ 01:35:15
Å precis införskaffat mig en ny BFF :)
Eller den kommer i alla fall bli min nya BFF i köket, har nämligen köpt mig en matvåg! :)

Kanske lite oväntat och kanske inte det vanligste men jag känner mig nöjd och har faktiskt varit på jakt efter en så bär jag såg denna för 19 dollar isället för 30 slog jag till direkt, blev ännu gladare när jag kom till kassan och bara behövde betala 9dollar, detta tack vare mitt medlemskort i butiken :) Förutom detta är det bästa att vågen väger allt i både gram och oz!


Den stora anledningen till att jag köpte en matvåg är min diet..
Är medlem på en sida som heter matdagboken.se och där kan man lägga in allt man äter, man får sedan reda på hur många kalorier du fått i dig samt hur mycket utav dessa är fett, protein och kolhydrater du kan också lägga in om du tränar och i såna fall vad då kan du se hur mycket du förbrännt. När man lägger in maten måste man oftast skriva in hur många gram, ex hur många gram lax du ätit och det är inte alltid så lätt att se det med bara ögat..



Gillar den starkt! :)


Postat av: Syster Erica

Vilka snygga muffins ni gjort =) vad kul att barnen gillade att baka. Såg dom när jag var å handlade mat med mamma -titta NY formar till Beckan, mamma hörde först inte vad jag sa, hon svarade med ett mmm. Du skulle ha sett henne när hon hörde vad jag sa, -ja dom måste vi ju bara ha, det står ju Beeckan på dom, haha. Kramiz

2011-04-02 @ 12:40:17
Postat av: Albin

Snygg våg. :)

2011-04-06 @ 04:37:26
URL: http://www.metrobloggen.se/albingymmar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0