No no!

publicerat: 2011-04-20 @ 01:58:48
Upptäckte precis att det gått ett litet litet hål i in jogingbyxor och det är inte vilka byxor som helst, det är mina absoluta favoriter, det är ett par från Better Bodies! (De jag får så snygg rumpa i mamma)

Hoppas verkligen att hålet inte blir större men hade i och för sig tänkt att inom en snar framtid köpa mi ett par till för jag verkligen älskar dem! Eller jag älskar allt från Better Bodies, de har såå snygga träningskläder.

Detta är bara lite av deras sortiment som jag kan tänka mig ha på mig när jag tränar

Har joggingbyxorna i svart men ett par gråa hade inte varit fel :)

Postat av: Mamma

Å, nej. Kan du laga det tror du? Annars kanske värdmamman vet någon som kan fixa det, kanske kemtvätten? Förstår om du vill köpa fler par för de sitter riktigt bra. Kram

2011-04-20 @ 07:31:07
Postat av: Malin

Hej på dig!

Fin blogg! :)

Jag ville bara tipsa om en tävling jag just nu har på min blogg där du kan vinna bloggsvar, kika in och var med vettja! ;D



www.lillaskrollan.blogg.se



Ha en bra dag!

2011-04-20 @ 10:09:17
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0