Muffins a lá New York

publicerat: 2011-04-02 @ 01:35:57

För ett tag sedan fick jag ett par supersnygga muffinsformar som jag inte tror att jag visat här för er men idag använde vi dem :)  Fick formarna utav min storasyster, Tusen tack!
Muffinsformarna är inte bara snygga de passar perfekt in här för oss.

Den älsdta tjej är ännu lite sjuk så tänkte att vi kunde göra muffins dels för att de andra två tycker om att baka men också för att dekorera en till sjuklingen och kan säga att hon verkligen uppskattde det :) Känndes bra, för det ä'r aldrig roligt att vara sjuk...



Såhär ser formarna ut :)




Resultatet av vår bakning :)

Postat av: Mamma

Å, en sån bra ide. Det klart att sjuklingen blev glad att ni tänkte på henne. Hoppas hon snart är frisk.

2011-04-02 @ 08:35:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0