Ingen återvändo

publicerat: 2011-04-10 @ 00:27:08
Igår fick jag ett litet paket från min storasyster :)

Fick en fototidningen, äggvästar, konstgräs och krasse.

Tidningen är verkligen superbra började bläddra i den direkt när jag öppnade paketet och fastnade direkt för flera artiklar, så ska läsa igenom alla ikväll eller de jag hinner i alla fall.

Så nu finns det ingen återvändo nu är det bara att börja ta bra bilder hihi..

Tusen tack Erica! :)


Postat av: Syster Erica

Nej nu finns det ingen återvändo alls, bara att sätta igång å ut å fota. Jag beställde några förstoringar av foton jag tog förra året. Men väntar spänt på att ta bra bilder i Nyc. Då ska vi springa runt å leka turister å ta massa massa roliga å fina kort så vi kan tapetsera huset med, haha =) kram

Ps har du tur får du en present till =)

2011-04-11 @ 06:42:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0