Hotel - Check!

publicerat: 2011-04-24 @ 03:12:33
Wiee! Nu är hotellt i Miami bokat, nu är det bara flyget kvar..

Om 130dagar bär det av, blir torsdag till söndag istället för tisdag till söndag som det först var tänkt.
Om ni är nyfikna på hotellets namn kommer det här: Crest hotel suites det liger i south beach, nära till bra shoppingstråk, stranden, Miami Ink, hotellet har också pool och man kan lägga till så att man får frukot men får se hur vi gör med det..



Xoxo
Rebecka
Postat av: Syster Erica

Måste kännas helt underbart =) 130 dagar går fort å snart har ca 60 dagar gått å då befinner jag mig i NYC så cooolt =) ska köpa resväska snart tänkte jag. Har ju ingen, men e ju kräsen oxå så jag vill antingen ha en jättefin eller en väldigt udda =) Kram!

2011-04-25 @ 12:47:16
Postat av: Mamma

Har sett hotellets bilder o det ser verkligen fint ut, ni kommer att få jättekul. Hoppas ni får se krokodiler (kanske inte i poolen då men du förstår).

2011-04-27 @ 16:31:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0