Full rulle

publicerat: 2011-04-10 @ 17:06:41

Ja nu är det full rulle haha :)
Nä men i ett par månader framöver nu har jag alltid något extra som händer och som jag kan se fram emot, det gör det alltid lite lättare och veckorna kommer kanske gå ännu fortare än vad de redan gör.

Ska börja att kika runt o se om jag kan hitta lite billia flyg och hotell i Miami, känns så underbart att jag snart ska dit! :)


Maj
Disco cruise - en disco båt för bara au pairer :)
Niagarafallen

Juni
Min familj kommer o hälsar på!
Washington DC med familjen och allt annat som måste ses i NYC

Juli
Helgkurs på Long Island University

Augusti
 Helgkurs på Long Island University
 Block Island

Augusti/September
Miami :)

Oktober
Boston?


Jag när jag bara njuter av livet, vilket jag just nu gör!
Johanna du jorde ett bra jobb med denna bilden tycker jag :)

Postat av: neao

sv: tack så mycket! Det tog ett tag att lära sig... Jag använder GIMP som är ett sjukt bra bildprogram, sedan lägger du två lager ovanpå varandra och ändrar opaciteten på det översta (oftast "stadsbilden"). Lycka till!

2011-04-10 @ 17:28:20
URL: http://neao.blogg.se/
Postat av: Elin

Okej, varför tog det slut med honom då? Träffade du han där nere på semester eller?



Han och jag träffades i Alanya när jag var där på semester och han jobbade i en bar vi besökte.. och på den vägen är det=)

2011-04-10 @ 18:30:21
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Emma (sysslingarnas)

SV jag kan försöka göra ett inlägg på hur man gör ;)

2011-04-10 @ 18:38:22
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejhej



Ah tack så mycket, modellen gjorde största jobbet..

Börjar äntligen bli härligt väder här hemma, grillade i helgen och njöt med kalla öl ^^

Take vare så hörs vi! Kram

2011-04-12 @ 19:22:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0