Easter day

publicerat: 2011-04-24 @ 07:56:00
Igår var det en härlig dag, jobbade totalt 6timmar sedan efter att jag slutat åkte hela familjen o såg Rio på bio :) Bion var bra men helt klart en barnfilm men kan även ses av äldre, var min första 3D film så var roligt :) Så nu har jag fått ytterligare en biobiljett att spara plus de fina 3Dglasögonen.
Efter bion åkte jag med Nadine till Target, sedan blev det en slapp kväll med ännu en film men hemma i sängen.


Idag kan jag säga att det kommer bli fullt upp och känns som det kommer bli en bra dag även detta.
Om cirka 30min ska jag åka med failjen till kyrkan, är easter mess där idag så kan vara roligt att se hur det går till. Är nog lite annorlunda emot vad jag är van vid för de är katoliker, men min värdpappa sa att det verkligen inte är som i den baptistiska kyrkan jag och Nadine var i där de säger halleluja till allt, han sa att jag mer kan tänka mig som en begravning...

Efter kyrkan ska vi hem direkt för då kommer vi att ha en påskbrunch med barnens mormor och några vänner till familjen som bor här på gatan, det kommer även att bli äggjakt! :)
När ägggen är hittatde ska vi direkt iväg till min värdpappas föräldrar för påskmiddag.


Känns som att dagen är ganska bra planerad ändå :)

Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0