Easter crafts

publicerat: 2011-04-01 @ 02:31:17

Har börjat att göra lite påskpyssel barnen även om det är ett tag kvar till påsken men kryllar av massa olika saker i affärerna så fick lite ideér :)

Igår gjorde vi dessa söta äggen :)



Den yngsta var så söt när vi gjorde dessa för hon frågade vad som var i äggen och jag sa att vi får vänta tills påsken och se, då sa hon att det är påskharen som är där i nu och sover.. Så han kommer sova tills påsken är här och då kommer han fram :)


Dessa gjorde vi idag, när jag frågade dem om de ville göra en påskhare frågade självklart om han vaknat och kommit ut från äggen :) Men jag sa att vi skulle göra en kompis till honom för den andra sover fortfarande..


Är bara två för den äldsta tjejen är sjuk så hon har legt i sängen hela dagen men tror att hon är pigg nog att göra en imorgon, om hon vill vad klart :) Den vänstar vilar lite och har ögonen stängda om ni undrar...

Postat av: Mamma

Vad kul att ni använder äggkartong mm precis som du gjorde som liten. Påskhararna är ju supersöta. Hoppas den sjuka tjejen mår bättre idag så hon kan göra en också.

Kram

2011-04-01 @ 07:46:07
Postat av: Elin

Tack så hemskt mycket=)



Fint påskpynt;)!! ÅÅHH New York, jag älskar den staden, skulle vilja flytta dit.

Hehe hur gamla är barnen då? Har du mycket ledig tid över för annat?

2011-04-01 @ 17:03:17
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hade likadant schema jag=) och det var helt ok. Hade vänner som jobbade varje helg för föräldrarna skulle ut och äta, utan barnen:P hehe vilka familjer det finns.



Jasså vad roligt, vilket land kom din dåvarande pojkvän då ifrån?? Och tack så mycket.. jag hoppas också att det går vägen:P

2011-04-06 @ 20:18:19
URL: http://m8nsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0